خدایا دلم گرفته...
نوشته شده توسط : شب های بی ستاره

خدایا دلم بازامشب گرفته.....


.بیا تا کمی با تو صحبت کنم......


بیا تادل کوچکم را فقط باتو قسمت کنم.......


خدایا بیا پشت ان پنجره که وامیشودرو به سوی دلم


بیا پرده هارا کناری بزن تا نوری بتابدبه روی دلم....


خدایا کمک کن که من نردبانی بسازم


وبا آن بیایم به شهرفرشته..........


همان شهردوری که بر سردرآن.....


کسی اسم رمز شمارانوشته.........


خدایا کمک کن که پروانه شعرمن جان بگیرد....


کمی هم به فکر دلم باش مبادابمیرد.....


خدایا دلم را که هرشب نفس میکشد....


درهوایت اگرچه شکسته.....


شبی میفرستم برایت..........

 




:: برچسب‌ها: #دلنوشته ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: